Wat is de Club van 50?

Scouting Pekela is naast de contributie van haar leden sterk afhankelijk van sponsoren en andere gulle gevers. Waar contributiegelden worden gebruikt om opkomsten te organiseren en bij te dragen aan Scouting Nederland, worden giften gebruikt om het terrein te onderhouden en bijvoorbeeld investeringen te doen.

Voor iedereen die Scouting Pekela een warm hart toedraagt, maar geen onderneming zijn, is de Club van 50 opgericht!

Wat doet de Club van 50?

De Club van 50 bestaat uit leden die per persoon €25,- of €50,- per jaar doneren aan Scouting Pekela. Deze donatie wordt eenmalig gedaan, waarbij we ieder jaar opnieuw vragen of je nog geïnteresseerd bent. Zo zit je dus nergens aan vast!

Met de inkomsten van de Club 50 kunnen we onze vereniging nog mooier maken en kunnen we bijvoorbeeld investeren in een nieuw kampvuurkuil. De Club van 50 wordt nauw op de hoogte gehouden van dergelijke plannen en ontvangen eens in de zo’n tijd een exclusieve nieuwsbrief. Daarnaast krijgen alle leden van de Club een vermelding op deze pagina én in een van onze gebouwen.

Lid worden?

Momenteel werken we verschillende doneer-opties uit. Wil je lid worden van de Club van 50? Laat hier alvast je gegevens achter en we nemen spoedig contact met je op.

Vanzelfsprekend zijn we je nú al dankbaar! 👏

Met spoed gezocht: leiding voor onze Cupido Welpen!

Kun jij als geen ander themaspellen bedenken, speurtochten uitzetten of brood bakken op een houtvuur? Dan zijn de Cupido Welpen (meiden, 7-11 jaar) met spoed op zoek naar jou als leiding!

Zorg iedere zaterdagochtend voor een creatief en uitdagend programma en heb daarnaast natuurlijk een toffe tijd met je mede-leiding en andere mede-vrijwilligers.

Heb je een vraag of wil je gewoon eens komen kijken? Neem dan contact op via leiding.cupido@scoutingpekela.nl. Hopelijk tot snel!

Met spoed gezocht: leiding voor onze Cupido Welpen!